دادستان تهران گفت: مجرمانی که امروز (‌ یکشنبه )‌ به دارمجازات ..

دادستان تهران گفت: مجرمانی که امروز (‌ یکشنبه )‌ به دارمجازات آویخته شدند؛ سابقه سوء کیفری داشتند و پس از آزادی و پایان محکومیت کیفری خود مجددا به اعمال مجرمانه و اقدامات جنایتکارانه خود دست زدند 

واحد مرکزی خبر : سعید مرتضوی افزود: این مجرمان در قاچاق مواد مخدر در سطح وسیع، تشکیل کاروان های مسلح موادمخدر، تشکیل باندهای سازمان یافته جرائم موادمخدر در گستره ملی و فراملی، قتل عمد مقرون به آزار و اذیت، سرقت مسلحانه و شرارت دست داشتند.

وی افزود: پس از دستگیری مجدد این اشرار و اجرای مراحل دادرسی در دادگاههای بدوی و تجدیدنظر و در نهایت، تایید دیوان عالی کشور، حکم اعدام آنان اجرا شد.

دادستان تهران با اشاره به عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ و ناامن کنندگان اجتماع تاکید کرد : با اجرای طرح های امنیت اجتماعی عزم جدی خودمان را در مقابله با جرائم سازمان یافته، جرائم فراملی و جرائمی که به صورت باندی اجرا می شود و موجب اخلال در نظم و امنیت شهروندان می شود ، نشان دادیم و معتقدیم اعدام این اشرار، جلوه ای از عزم جمهوری اسلامی ایران دربرخورد با این گونه جرائم است.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهروندان و با اجرای کامل طرح امنیت اجتماعی ،‌ امسال شهر تهران برای سوداگران مرگ ، قاچاقچیان مواد مخدر، اراذل و اوباش و متجاوزان به نوامیس مردم نا امن ترین شهر دنیا شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سایت ممسنی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:36 http://www.mamasani.org

سلام وبلاگ خوبی دارید لطفا سایت من را لینک کنید

از سایت شما بازدید کردم سایت قابل توجه و خوبی دارید امید وارم که موفق باشید به چشم در اولین فرصت به شما لینک خواهم داد و همچنین متقابلا از شما میخوام که به من هم لینک بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد