ضرب العجل سازمان مسکن به تعا ونیهای مسکن استان فارس

ضرب‌الاجل سازمان مسکن برای تعاونی‌های مسکن مهر استان فارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان فارس گفت: طی نامه‌ای ضرب‌الاجل یک ‌هفته‌ای برای تعاونی‌های مسکن مهر که اقدام به تکمیل پرونده خود نکرده‌اند، تعیین کرده‌ایم.

سید محمد‌رضا دیهیمی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تعاونی‌های مسکن مهر یک ‌هفته فرصت دارند تا نسبت به تکمیل پرونده بانکی خود اقدام کنند، در غیر این‌ صورت سهمیه آنها به تعاونی‌های دیگر واگذار می‌شود.
دیهیمی افزود: حجم وام در نظر گرفته شده برای هر تعاونی محدود است و تعاونی‌ها هرچه سریع‌تر باید نسبت به تکمیل پرونده و انجام امور مقدماتی خود اقدام کنند.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان فارس خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود تاکیدات استاندار و اعلام سازمان مسکن هنوز سازمان تعاون اقدام جدی در این راستا انجام نداده است.
وی تصریح کرد: جز شهر قائمیه در کازرون، در تمام شهرستان‌های استان زمین برای مسکن مهر تامین و آماده‌سازی شده است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه مرحله آماده‌سازی برعهده این سازمان نیست، اما برای تسریع در کار این اقدام را نیز انجام داده‌ایم، در لپویی نیز 5 هزار واحد مسکونی آماده دریافت پروانه ساختمان است و از این به بعد سازمان تعاون و تعاونی‌های مسکن مهر باید آن را دنبال کنند.
دیهیمی با بیان اینکه مشکل تمام معارضان قانونی در لپویی حل و فصل شده است، گفت: آنچه باقی‌ مانده است، ادعاهایی است که مستند نیست.
دیهیمی همچنین از آماده شدن طراحی‌های مجتمع‌های مسکونی در 10 شهر استان فارس خبر داد و اضافه کرد: از این نظر استان فارس در سطح کشور استان پیشتاز محسوب می‌شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان فارس در پایان یادآور شد: مشکل تسهیلات مسکن هم‌اینک برطرف شده و قیمت مصالح ساختمانی نیز به نسبت تابستان متعادل‌تر شده است، بنابراین تعاونی‌های مسکن مهر باید هرچه سریعتر اقدام به تحویل زمین، دریافت تسهیلات و شروع ساخت و ساز کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد