انتشار چک پول توسط کلیه بانک های کشور ممنوع شد

به گزارش شبکه خبر به نقل از خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کلیه بانک های کشور، از تاریخ 25 مرداد 1387، صرفا" مجاز به فروش "ایران چک" بانک مرکزی بوده و بر همین اساس، تمهیدات لازم به منظور تامین "ایران چک" بانک مرکزی برای ارائه خدمات مناسب بانک ها به مردم فراهم شده است تا هیچ گونه مشکل و نگرانی در روند نقل و انتقال وجوه مشتریان به وجود نیاید.

در همین زمینه، چک‌ پول‌هایی که تا تاریخ 24 مرداد ماه 1387، توسط بانک ها فروخته می شود، معتبر هستند و طبق ضوابط مربوط چک پول ها تا زمان مندرج در روی چک پول ها ( 6 ماه یا یکسال) در کلیه شعب بانک ها قابل ارائه خواهد بود و پس از آن تاریخ هم بدون هیچ محـدودیت زمـــانی، در بانک صادرکننده، قابل ارائه است و هیچ خدشه ای به اعتبار آنها وارد نمی شود.

همچنین بانک های کشور ملزم شدند تمام اقدامات لازم برای استفاده از دیگر ابزارهای پرداخت از جمله اسکناس، ایران چک بانک مرکزی و بهره گیری از روش های پرداخت الکترونیکی، برای جلوگیری از بروز وقفه در خدمت رسانی به مشتریان را به عمل آورند.
نظرات 1 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 http://f10.blogsky.com

سلام عزیزم
میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم عصر (عج) را به شما و خانواده محترم شما تبریک عرض می کنم
امیدوارم همیشه موفق باشید

من هم متقابلا به شما و خانواده ی محترم این روز فرخنده و مبارک را تبریک میگویم .امید وارم در همه ی مراحل زندگی راه ترقی وو پیشرفت را طی نمایید با آرزوی توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد