دغدغه اصلی بخش مرکزی شیراز، دغدغه فرهنگ است

بخشدار مرکزی شیراز:

دغدغه اصلی بخش مرکزی شیراز، دغدغه فرهنگ است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان شیراز گفت: موضوع فرهنگ در بخش مرکزی شیراز به دغدغه اصلی ما تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا غلامی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: روستاهایی در این بخش قرار دارد که اهالی آن در آداب و رسوم حد فاصل آداب روستایی و شهری مانده‌اند.
وی با بیان اینکه این دوگانگی مشکل آفرین خواهد بود، گفت: این بخش نیازمند کارهای وسیع و عمیقی در حوزه فرهنگ است.
بخشدار مرکزی شهرستان شیراز با بیان اینکه هرجا مسائل و مشکلات را عنوان کردیم، انتهای آن حل مشکل مردم بوده است،‌ خاطرنشان کرد: انتقاد ما از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات، برنامه‌ریزی برای روستاها را به دنبال داشت، به‌طوریکه سازمان تبلیغات مبلغانی را به بسیاری از روستاهای این بخش اعزام کرد.
غلامی با تصریح اینکه اگر مدیران مشکلات را خوب بیان کرده و از ارائه آمار و ارقام نادرست خودداری کنند، به حل مشکلات می‌توان امیدوار بود، گفت: اگر توانستیم حاشیه را درست ببینیم، در متن مسائل هم به یک نقطه قابل قبولی می‌رسیم.
بخشدار مرکزی شیراز با یادآوری اینکه محرومیت این بخش در راه‌های روستایی ادعای گزافی نیست، توفقات به‌دست آمده در امور عمرانی را یکی از دستاوردهای مهم دولت نهم دانست و تصریح کرد: وظیفه خبرنگار برخورد صادقانه و بی‌ریا با مردم است، زیرا برای رسیدن به پیشرفت و توسعه راهی جز بیان واقعیت‌ها نیست.
غلامی در خصوص زمین‌های منطقه سلطان‌آباد نیز گفت: عده‌ای سودجو در این منطقه زمین‌های مسکن و شهرسازی را تصرف و واگذار کرده بودند که این زمین‌ها پس گرفته شده و به سازمان مزبور بازگردانده شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارائه آمار و ارقام از زبان مدیران دردی از مردم درمان نکرده و گرهی از کارشان باز نمی‌کند، با اثبات توانمندی یک مدیر، مشکلات مردم رفع نمی‌شود.
منبع خبر:http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8705201254

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد