توجیه مسئولان در خصوص صنعت استان فارس پذیرفتنی نیست

توجیه مسئولان در خصوص صنعت استان فارس پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز با این ادعا که مسئولان دولتی در توجیه‌های خود به‌دنبال اهداف خاصی هستند، گفت: توجیه مقامات دولتی در خصوص صنعت فارس قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی خانی صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: علی‌رغم تذکرات و نطق‌های پیاپی اعضای شورا در خصوص فرسوده بودن و تعطیلی کارخانه‌ها، جای تاسف دارد که تا کنون هیچ کدام از مسئولان ذی‌ربط پاسخگو نبوده‌اند.
این عضو شورای شهر تصریح کرد: مشخص نیست که عدم پاسخگویی مسئولان دلیل بر رفع مشکلات کارخانه‌ها است یا به‌عکس و این بیانگر وخیم‌تر شدن اوضاع است.
خانی با بیان اینکه مسئولان تعطیلی کارخانه‌ها را امری مهم تلقی نمی‌کنند، احداث فاز دو کارخانه سیمان در بهبهان را یادآور شد و گفت: مدیران به‌جای گره‌گشایی از کار مردم، روند را پیچیده‌تر کرده و به‌وضوح کرامت انسانی را زیر سئوال می‌برند.
خانی توجه به کرامت‌های انسانی را در حد یک شعار دانست و خاطرنشان کرد: تا چه زمانی مردم برای حل کوچکترین مسئله باید به کرات در اداره‌های مختلف رفت‌ و آمد‌ها کنند.
این عضو شورای شهر با بیان اینکه تفحص در نیت‌ها و مسائل شخصی مردم کاری زشت و بی‌مایه است، افزود: نیت‌های شخصی افراد و ارباب رجوع ارتباطی با مدیران و کارکنان ادارات و ارگان‌ها ندارد.
خانی اظهار داشت: امیدواریم در جامعه تحولی ایجاد شود تا مدیران یاد بگیرند، پاسخگو باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد