سهام عدالت

توزیع برگه ها ی سهام عدالت فرهنگیان آغاز شده افراد ذینفع با مراجعه به اداره ی مربوطه می توانند برگ سهام عدالت خود را دریافت نمایند/  
نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:47 http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ باحالی داری امیدوارم موفق بشی.اگر مایلی تبادل لینک کنیم؟

متشکرم از اینکه قابل دونستید و سرزدین باشه منم آماده ی تبادل لینک هستم

سحر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 http://music-mobile.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز
ممنون که سر زدین.در مورد درست بودن یا نبودن تبلیغ شما میتونید توی سایت پارسیان نظرات مشترکین با سابقه رو بخونین. چون خودم مدت زیادی نیست که عضو شدم از چند نفر دیگه سوال کردم گفتند که این قضیه صحت داره.من هم هنوز خلافی ازشون ندیدم.حالا به حال توی سایتشون همه چیزو توضیح دادن.
به هر حال اگر اقدام به ثبت سفارش کردین نام کاربری منو توی فرم ثبت سفارش توی قسمت نام کاربر معرف بذارین sahar975@yahoo.com هم نام کاربری منه و بعد از انجام این کار حتما خبرم کنید.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد