خبر

ساعت ۱۰/۱۶ دقیقه عصر امروز ۲۹/۲/۱۳۸۷ مزارع گندم حوالی بین محله - جابه - برمک - در میان شعله های آتش سوخت در این میان با هجوم اهالی و زمین داران این قسمت آتش سوزی مهار شد .از مقدار خسارت وارده خبری به دست ما نرسیده
نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا بلبل پور یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:14 http://reza4603.blogsky.com/

سلام
آماده تبادل لینکم.

مایه ی خوشحالی من هستش تبادل لینک

سعید چوبینه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:21 http://www.choobineh.ir

دوست عزیز و ارجمند باسلام و تشکر از نظر شما درباره ی مطلب بنده در آن سایت محترم
بنده شخصا از جمله کسانی هستم تنها به عشق لر بودن مهمترنورآبادی بودن به اصطلاح قلم به دست گرفته ام.
براین نکته واقفم که طفل خردپایی بیش نیستم و چه بسا گمراه گردم
براین اساس از شما دوست عزیز خواهش دارم نواقص چنین آثاری را گوشزد نمایید.
منتظر شما در وبلاگم هستم. کار زیبایی انجام دادید .
در ضمن به این جهت که از معدود همشهریانی هستید که به این مسایل با دیدی مناسب می نگریدخوشحالم
شادو لر بی کاکای کشکو ایشا سعید چوبینه

ارتباط سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 http://www.ertebat.blogsky.com


بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد