اوج وحشیگری سربازان اسرائیل علیه فلسطینیان

یک سازمان صهیونیستی:

جنایات وحشیانه سربازان اسرائیلی علیه فلسطینیان به اوج رسیده است

خبرگزاری فارس: سازمان صهیونیستی "یاش‌دین" اعلام کرد، شمار موارد مورد تحقیق از اقدامات و جنایات وحشیانه سربازان اسرائیلی علیه فلسطینیان بیش از 130 درصد افزایش پیدا کرده است.
  
 
به گزارش فارس به نقل از روزنامه سوری "تشرین"، این سازمان به اصطلاح دفاع از حقوق بشر در اسرائیل طی گزارشی اعلام کرد، بنا بر بیانیه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2007 میلادی 351 مورد تحقیق درباره سربازان اسرائیلی که مرتکب جنایات علیه اشخاص و اموال در سرزمین‌های فلسطینی شدند آغاز شده و در سال 2006 میلادی 152پرونده مورد تحقیق قرار گرفته است.
در گزارش سازمان یاش دین آمده است: از جمله جنایات این سربازان، تیراندازی بدون اخذ مجوز، آزار و اذیت و شکنجه‌های شدید بدنی، تجاوز جنسی، غارت و چپاول اموال فلسطینیان است.
از زمان انتفاضه دوم سال 2000 میلادی، برای 140 مورد تحقیق و بازجویی،110 سرباز محاکمه شده و 20 نفر از آنها تبرئه و 20 مورد دیگر هنوز مورد تحقیق قرار دارند.
این گزارش به سختی کار بازرسان نظامی در تعقیب مظنونین به جنایات علیه فلسطینیان اشاره کرد و افزود، به این دلیل بررسی پرونده 158 فلسطینی از جمع 351 نفر در سال 2007 به حال تعلیق درآمده است.
سازمان یاش‌دین افزود:‌ برخی یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچون سربازان "لوا کفیر" که در قالب شش تیپ در کرانه باختری مستقر هستند، در 66 مورد مورد مظنون به جنایت علیه فلسطینیان بوده و عناصر گردان "المظلیین" در 52 مورد سهیم بوده است.
از سوی دیگر موسسه صهیونیستی "سکوت را می‌شکنند" در مجموعه‌ای خاطرات سربازان اسرائیلی را منتشر کرده است که در آن از اقدامات وحشیانه خود علیه فلسطینی‌ها سخن گفته‌اند.
این موسسه که در سال 2004 پس از پایان خدمت دوره نخست سربازان اسرائیلی بعد از انتفاظه اول، تاسیس شده است، از زمان تاسیس تاکنون گزارش‌هایی مختلف منتشر، نمایشگاه‌های گوناگون عکس برپا و همایش‌هایی متعدد برگزار کرده است و طی آن از فجیع‌ترین جنایت‌های اشغالگران پرده برداشته است.
این موسسه آشکارا خود را سازمانی ملی و نه راستگرا می‌داند که هدف آن پیشگیری از انحطاط اخلاقی نسل کنونی در دوران اشغالگری است.
در یکی از گزارش‌های این مجموعه به نقل از یک سرباز صهیونیست آمده است: «در یکی از پست‌های ایست بازرسی تصمیم گرفتیم میان چند جوان فلسطینی مسابقه‌ای برگزار کنیم. به آنها گفتیم هر یک از شما در این مسابقه بیشتر مقاومت کند به او جایزه می‌دهیم و او را آزاد می‌کنیم. مسابقه بدین ترتیب بود که یکی از سربازان دست خود را به دور گردن جوان فلسطینی می‌پیچید و گردن او را فشار می‌داد و سایر سربازان زمان مقاومت این جوان را محاسبه می‌کردند. این کار بر سایر جوانان فلسطینی نیز اجرا می‌شد تا یکی از آنها که زمانی بیشتر مقاومت کند برنده جایزه شود و آزاد گردد. البته این مسابقه یک برنده داشت، ولی به دلیل آنکه در نهایت همگی از هوش می‌رفتند کسی برای دریافت جایزه و آزادشدن وجود نداشت. مهمترین مسئله این بود که کدامیک از آنها بتواند زمانی بیشتر مقاومت کند.»

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد